|
|
5
|
Katarzyna Wiejak, Grażyna Krasowicz-Kupis, Wojciech Błaszczak |
|
Trafność Skali prognoz edukacyjnych jako narzędzia do przesiewowej diagnozy specyficznego zaburzenie uczenia się czytania i pisania |
|
|
|
|
26
|
Anna I. Brzezińska, Małgorzata Rękosiewicz, Weronika Syska, Konrad Piotrowski
|
|
Praca zawodowa a zmiana tożsamości uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Badanie podłużne |
|
|
|
|
42
|
Karolina Świst, Paulina Skórska
|
|
Trafność prognostyczna wskaźników osiągnięć gimnazjalnych względem wyników maturalnych dziewcząt i chłopców |
|
 |
|
|
61 |
Agnieszka Kopańska, Grażyna Bukowska |
|
Radni wobec decentralizacji oświaty |
|
 |
|
|
78
|
Marek Muszyński, Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Katarzyna Paczuska, Magdalena Szpotowicz
|
|
Przegląd badań nad szkolnymi i pozaszkolnymi uwarunkowaniami nauczania języków obcych |
|
|
|
|
100 |
Zofia Mazur, Marzena Łaguna |
|
Osiągnięcia muzyczne w grze na instrumencie: sposoby ujmowania, kryteria oceny, narzędzia pomiaru |
|
|
|
|
|
|
|
Polemiki |
|
|
115 |
Ludmiła Rycielska, Piotr Rycielski
|
|
Wymiary postaw wobec historii |
|
 
|
|
|
131
|
Krzysztof Piróg, Krzysztof Malicki |
|
O różnorodności sposobów skalowania postw wobec historii |
|
|
|
|